مرکز ترجمه و ویرایش دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نسبت به سنگین ترین پروژه ها توانمند و موفق بوده و در كوتاه ترين زمان ممكن خدمات ترجمه را انجام می دهد. كيفيت و سرعت تحويل پروژه هاي ترجمه امري جدانشدني بوده كه در اين دپارتمان به تمامي موارد ذكر شده توجه كافي داده شده است.  اتمام و تحویل به موقع متن ترجمه شده از سوی مرکز ترجمه به مشتری ، با حفظ موارد کیفی در ترجمه و رعايت تمامي استاندارهاي علمي ترجمه  از جمله مواردي است كه اين مركز به خوبي از عهده آن برآمده است. “مرکز ترجمه و ویرایش دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات” براي انجام پروژه هاي ترجمه با مترجماني مجرب ، حرفه ای ، مسئولبت پذیر ، توانا و داراي تحصيلات عاليه دانشگاهي همكاري مي‌كند که بالاترین کیفیت و حداكثر رضایت کاری در ترجمه را حاصل نماید. اکنون این دپارتمان با داشتن مدیریت كاردان و خبره به مواردی نظیر : تقسيم بندي کارها ، توجه كافي به انتخاب مترجم متخصص ، تقسیم بندی ترجمه ،  پيگيري و جمع آوری به موقع آن از سوی مترجمین ، یکسان سازی ، تایپ  ، ویرایش و بازخواني  و در نهايت تحویل در زمان تعيين شده توجه ویژه دارد .

راهنمای انتخاب نوع سرويس ترجمه

در این مجموعه انجام سریع ترجمه و در كنار آن حفظ كيفيت كار داراي اهميت بسيار بالايي بوده به همین جهت انتخاب نوع سرویس ترجمه نیز مهم بوده و هر گونه اشتباه در انتخاب آن سبب بروز مشکلاتي خواهد شد .

کاربران گرامی لازم است زمان بندی خود را در نظر گرفته و با توجه به آن نسبت به انتخاب نوع سرویس و زمان تحویل پروژه اقدام نمایند.

یک پیغام بگذارید

حداقل 4 کاراکتر
Call Now Button